Contabilitate
  1. Introducerea și prelucrarea documentelor primare;
  2. Întocmirea registrelor contabile obligatorii;
  3. Calcularea și optimizarea taxelor și impozitelor;
  4. Efectuarea plăţilor aferente obligaților fiscale, salariale și alte plãți;
  5. Întocmirea si prezentarea rapoartelor contabile si fiscale.
Evidență cadre
  1. Întocmirea dosarelor de angajare, demisie, modificări salariale;
  2. Calculul salariului, concediilor de odihnă și medicale;
  3. Calculul și plata impozitelor și contribuțiilor aferente salariilor;
  4. Elaborarea dosarelor pentru IT Park.
Restabilirea evidenței contabile
  1. Evaluare detaliată a stării contabile actuale;
  2. Identificarea neconcordanțelor;
  3. Inventarierea activelor, și a debitorilor creditorilor;
  4. Corectarea erorilor;
  5. Restabilirea și corectarea dărilor de seamă;
  6. Verificarea și recalculul impozitelor spre plată.
Consultanță financiară și fiscală
  1. Alegerea sistemului optim de impozitare;
  2. Determinarea formei juridice și de proprietate a afaceri;
  3. Calculul detaliat al costurilor de producție;
  4. Stabilirea specificului evidenței contabile in funcție de tipul de activitate desfäşurat.